Vår funktion för insättningshistorik är avsedd att lugna och försäkra medlemmar som hyser tvivel om insättningstransaktioner. Vi ber dig att granska kontoutdraget mot insättningshistoriken för att få klarhet i de belopp som dragits.
Kom ihåg att när du gör insättningar på ditt konto som inte har godtagits, fryser den kortutfärdande banken ofta dessa belopp i väntan på auktorisering.
Detta betyder att pengarna hålls i reserv under en bestämd tid, som fastställs av kortets utgivare, och tillåter att handlaren begär betalning för ifrågavarande transaktioner. Vidare, om transaktionen avslås, begär vi inte betalning från banken, som därefter lyfter spärren och gör pengarna tillgängliga för dig igen.
Om du har insättningar som inte gått igenom, kan de avgifter som visas på kontoutdraget vara utestående. Kontakta banken direkt för att bekräfta detta.
Om banken bekräftar dessa transaktioner som giltiga och dragna, ber vi dig att ta en JPEG-kopia av det officiella kontoutdraget som tydligt visar följande uppgifter och skicka den till transaktioner@888.se:
-
Namnet på din bank
-
Kortnummer
-
Specifika belopp
-
Datum för transaktionerna
-
Handlarens namn
Vi ber om ursäkt för eventuella besvär som denna procedur kan orsaka. Om detta är ett återkommande problem, bör du välja en alternativ insättningsmetod bland de som visas i kassan.
Obs! Om det mot all förmodan skulle uppstå ett tekniskt fel hos oss som leder till dubbla debiteringar, försäkrar vi dig att vi betalar tillbaka dessa felaktiga debiteringar.